2009. október 25., vasárnap

Álom, édes álom

Soha nem gondoltam, hogy valaha ezt fogom mondani, sőt, némi megvetéssel gondoltam azokra, akik mindenféle indokkal külön hálóban alszanak a életük párjától. 11 év e gyüttélés és 6 év házasság után arra a pontra jutottam, éljen a külön háló. Mert nagyon szeretem az ín hites uramat, de lehetetlen vele egy légtérban aludni. Biztos, hogy most a zállapotom miatt érzékenyebb vagyok (konkrétan egy HP), és egyébként is nehezen alszom el. Zuram meg horkol. Eléggé. Szóval így történt, hogy a mikor végre a héten megnyugodtam Minikét illetőleg (róla egy következő posztban bővebben) és mint olyan alhattam volna nyugodtan és nagyot, 1 óra egyre dühödtebb forgolódás végeztével kicsattogtam az előtérbe, kihúztam a kanapét, és ott hajtottam álomra a fejem. Ez így rendben is lett volna. Ám az előtérben 3 óra ketyeg... Valamint gyermekeim nehéz éjszakával küszködtek, ezért előbb az egyik, majd a másik is mellém vándorolt. Nem volt ez annyira nagyon kényelmes... Másnap azonban Élet (egy gavallér) önként és dalolva (na jó inkább fogcsikorgatva...) vonult ki, így legalább hódolhat azon (általam rettentően utált) szenvedéylének, miszerint a tv-n alszik el. Ez rendszeres volt gyermektelen létünk során, én morcosan vártam mindene este, hogy végre alaludjon, kikapcsolhassam a tévét, és én is alhassak.
Szóval visszakanyarodva a jelenhez, saját ágyamban isteni jókat alszom végre. És a gyerekek is anyakímélő üzemmódban működnek. Éjjel :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése