2009. október 26., hétfő

AL 110

Gondolom másoknak többet mond ez a név, mint nekem mondott csütörtökön... Szerencsére eddig nem kerültem tápszerekkel közelebbi ismeretségbe, de most rákényszerültem. Zsombi aggaszt már egy ideje, mert szinte folyton elég híg a széklete, és ez azért szerintem nem jó így. Dokibácsi szerint se, és bár tejallergiája nincsen, mert ezt tavasszal tesztelték, tejcukor érzékenysége lehet, így a reggeli és esti kakaót ezután tápszerrel issza. Vagy inkább csak inná... Megkóstoltam, hát minden tisztelem a babáké, aki ezt isszák... Nem arattam túl nagy sikert, hogy Zsombit idézzem: "Jejejeje. Nem!" Szóval nem tetszett neki. azért nem adtam fel, minden alkalommal bepróbálkozom, már egész jól állunk, bár eddig több volt amikor csak belenyalt és nem kérte. Ma reggel viszont megitta a fél bögre kakaót és még kért. És a következő fél bögrével is megitta. A széklete továbbra sem az igazi, de nem tudom, mennyi idő kell az eredményhez. És gondolom a folyamatosan rágcsált almahegyek sem sokat segítenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése