2009. október 15., csütörtök

Brrr

Rettentő hideg van, be kellett kapcsolni a fűtést... És fázom, úgy tűnik az idén nem kell a poncsót hordanom, kardigánról rögtön nagykabátra váltunk :( Tegnap viszont elég mókásan néztem ki... Mivel épp nem esett, és a szél se fújt annyira, a pockokkal kimentünk az udvarra. Na nem a szép időt élvezni... Kedden az ítéletidőben (szélvihar és egész napos eső) a diófánk megvált a termésétől. Vagyis tegnap reggelre a terasz és a fél udvar terítve volt dióval. Eddig kb 10 kilót szedegettünk össze, tegnap azt hiszem megvolt a  plusz 20 kiló. Kicsit hagyom még száradni, és zsákot is kéne találnom neki...Ja, hogy miért néztem ki mókásan? 3 pulóver és sapka... És a derekam így is fázott... Mondjuk sokáig kint voltunk, mert a lehullott faleveleket is összesöpörtük és zsákba raktuk az udvaron és az utcán is. Ez pedig nem kis feladat volt, íme egyik áldása a sarki háznak... Kende nagy lelkesedéssel segített a söprésben, a diót nem szedte, mert hidegnek találta... Zsombi 10 perc után követelte, hogy menjünk be, mert 3 lépésenként elesett a rengeteg dión. Megállapítottam, hogy 3 utcai fa is lepotyogtatott nem kevés diót, de az időjárás nem igazán alkalmas rá, hogy kimenjünk, főleg mivel Zsombi állandóan kikíváncsiskodik az útra. Nincs forgalom, de akkor sem szeretem. Így bent senyvedünk, ha Kendén múlna végtelenített formában mennének a dínós dokumentumfilmek, de kemény vagyok. :))
Frissítve:
Olyan kemény, hogy mivel közöltem csak 1x kapcsolom be, ő most bekapcsolta magának....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése