2010. március 22., hétfő

egyszer volt...

Egyszer volt egy elképzelés egy bejegyzésről. Arról, hogy kikészít a két fiú. Ez elnapolódott, valahogy nem volt annyira fontos már. És mostanra eljutottunk oda, hogy már nem is érvényes. De leírom, mert ez is velünk történt. Mert az történt, hogy a fiúk nagyon de nagyon örültek a közös szobának és ágynak, olyannyira, hogy esténként nagyjából másfél óra őrjöngés végén (nem kevés szülői fenyítéssel fűszerezve)aludtak el, általában 11 óra körül. A délutáni alvást olyan szinten bojkottálták, hogy ha nem választottuk őket szét, estig kaszinóztak. Ma van azonban a harmadik olyan este, amikor minden különösebb fegyelmezetlenség nélkül elaludtak. Idáig azonban összekrétázott ablak, folyton kapcsolgatott kislámpa, rengeteg emeletről levadászás, emeletre visszazavarás és fenyegetőzés vezetett. De ezt is túléltük. Már csak a délutáni alvást kell abszolválnunk. Hétközben nincs gond, Zsombi egyedül elalszik. A hétvégék neccesek. De mire fontos lesz, ez is rendben lesz.
Csanádnak is visszakaptuk minden ruháját már, száradnak. Én is kész vagyok nagyjából, hiszen holnap betöltjük a 36 hetet. NST, és UH holnap. Ma már állítólag ki volt fordulva a szám is... Én ezt arra fogom, hogy tegnap eljutottam arra a pontra, amikor semmi de semmi türelmem nem volt az önfegyelmhez. Ettem ami jólesett. Ez reggelre eléggé láthatóvá vált, konkrétan megijedtem a saját arcomtól a tükörben. Kezem lábam michelin babára hajazott, és a mérleg is 1 kg pluszt mutatott. Majd megint erős leszek, de előbb még túl kell élnem a csütörtököt. Eltemetjük a nagymamám. Nagyon fura, mert sokszor van olyan érzésem, hogy ja tényleg, csütörtökön temetés, de kit is temetnek? Á, nem az én mamám, neki semmi baja. A hugomnak volt igaza, amikor azt mondta, azért érzünk így, mert itt van velünk, bennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése