2010. március 20., szombat

Szárnya van

Ma este erőt vettem magamon, és leültem a fiúkkal beszélgetni. Persze Zsombi semmit nem ért az egészből, de azt gondoltam, hallja ő is. Kende megértette, amikor azt mondtam, Dédimama elment az angyalokhoz és fentről vigyáz már ránk. Azt mondta, Mama is angyal lett, neki is van már szárnya. De azért aztán megkérdezte, hogy most akkor tényleg ez történt, vagy nem. Szerinte nem. De ne is beszéljünk erről. Nem tud mit kezdeni a helyzettel, ahogy mi sem. De azért megkérdezte, hogy akkor Déditata most egyedül alszik? Mondtam, hogy pár napig Nénje nála alszik. De hát még sokáig kell aludni. Akkor mi lesz. Mosolygott és azt mondta,  neki nem hiányzik, és nem is szomorú, de tudom, hogy azért mondta, mert még fel kell ezt dolgoznia.
Vannak furcsa dolgok. Tegnap reggel, valamikor azidőtájt, amikor Mama angyal lett, Zsombi odafutott hozzám a játékból, és többször is elismételte: Dédimama! A kicsi angyal megérezte...
Köszönöm mindenkinek a vigasztaló szavakat, nagyon jól esnek. Idővel jobb lesz, de most még minden nagyon zavaros :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése