2010. március 30., kedd

Mer' olyan uncsi

z életem egyébként, kell egy kis izgalom, egy kis borzongás...Ma 37 hetes NST volt, minden OK, ám a tenyésztésem kevésbé, tündibündi streptococcus, 2 hét antibigyó kúra. És lehet abban reménykedni, hogy addig nem akar még kibújni... Ráadásul Élet kolléganőjét pénteken vakbéllel műtötték, egyedül kell pár dolgot megoldania, és hát azért így eljönni szabira... Mindegy, azt mondta, ha indulunk, ő onnantól szabin van :))
Egyébként beindult a pörgés hormonilag totálisan. Fizikálisan igen kevéssé bírom követni, ez jár némi belső feszültséggel, ami sajnos nem mindig bír bent is maradni... Ilyenkor anya átváltozik hétfejű sárkánnyá... De azért igyekszem kordában tartani, főleg, hogy most már aprócska símítások vannak hátra, szó szerint, Csanád pár ruháját, köztük a vadiúj hazahozósat, kell még kivasalnom, és gyakorlatilag kész vagyunk. Jó, a pelenkázós komódot meg a kiságyat még ragacstalanítani kell (újra...), de naponta 5x nem vagyok hajlandó... Legalább ennyiszer ellenőrzik, hogy még mindig üres....
Ma sokat haladtam. NST után a házidokinál jártam, egy ideje ők adják a beutalót az anyatejadós vizsgálatokhoz... Megvettem a kiskádat, a szennyeskosarat, körömcsipeszt, kiváltottam az antibigyóm. Kendét oviból elhoztam, meglátogattuk nagyapámat, ott metszettem  kis málnát, mert apu nem volt elég alapos :) Itthon haldokoltam kicsit, aztán behajtogattam egy szekérderék ruhát, lemostam a kádállványt, a pelenkásvödröt, a pelenkázót, mindent a helyére tettem. Egyszóval táskáim 100 %osak, Csanádnak pár ruháját holnap kivasalom, és minden kész. Azért a hétvégén még tervezek egy ablak- és függönymosós délutánt, de azt már testvéri segítséggel :) A többivel már boldogulok, ha tegnap boldogultam a komódtologatással ;)
Még a leándereimet szeretném hazacsalogatni, de ma apu elfelejtette, pedig szóltam neki :( Azokat szeretném kicsit rendbehozni, metszegetni. Ja meg a dáliákat, kardvirágokat földbe tenni. Na ezt a műveletet csak irányítani fogom azt hiszem, bár ha holnap eleget pihenek, már nem fogom úgy érezni, hogy beszakad az oldalam... Hű tényleg a daduskánknak ígértem fehér orgona tövet, azt ki kell még szednem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése