2010. március 14., vasárnap

Most már aztán tényleg

Beindultak a hormonjaim ezerrel. Ma odáig jutottam, hogy teljesen készen van Csanád ágya, íme:
A ruháit is kimostam, még gyűjtöm az erőt a vasaláshoz, és azt is ki kellene találnom, hová tegyem Zsombi ruháit, hogy elférjenek ezek is :)Ja és ígértem az első szerzeményről is egy képet :
És hát magamnak is vásárolgatok már, beszereztem egy nagyon aranyos szopis pizsamát, teljesen beleszerettem:
Még hiányzik 2 hálóing, 1 melltartó, meg a papucs a csomagomból, azt hiszem minden más együtt van. Már az első csomag pelust is megvettem Csanádnak, kis tanakodás után még az újszülött méretet, az 5 kilóig jó, bízunk benne, hogy el fogjuk tudni használni... Meg is kérdezem a 36 hetes Uh-n dokibácsit, hogy most mennyi esélyünk van a sima szülésre. Zsombival 10 %ot kaptunk... De sikerült :) Bár ugye idáig Csanád nagyobb, mint Zsombi volt, aki 36 hetesen 3200 grammra volt becsülve,  ami annyit jelent, hogy már most 3 kiló körül van :))) Rettentő kíváncsi vagyok már. Még mindig nem szólt neki senki egyébként, hogy már csillapodnia kéne ficergésileg, folyton izeg-mozog. És csuklik, minden nap többször is.
Ruhája még mindig nincs, már amiben hazafuvarozzuk majd, de már tudom, hol kell nézelődni. Sőt a tacskóban kinéztem neki egy body-t is a követekező felirattal: little but loud, vagyis kicsi de hangos :))))
Bizakodó hozzáállásomból adódóan azt mondhatom, már csak 1 hónap van hátra, vagy talán annyi se, úgyhogy nem túlzás, hogy ennyire készülődök. Ezt úgy kell érteni, hogy én magam szedtem szét, alakítottam át (jó némi segédlettel, a fiúk profin tüntették el az utolsó csavaromat...) a kiságyat, felszereltem a kerekeket, így éjjelente magam mellé tudom majd gurítani. Kimostam, ma kivasaltam minden ágyneműt, fal és fejvédőt, és megvarrtam az új huzatot a fejvédőnek. Minden az én művem egyébként a kiságyban, huzatilag. Hordozó már a kiságyban, benne a takaró, pelusok, már csak a rucik hiányoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése